compeni ku dah nazak

makin risau aku... bila boss ckp compeny dah
x de job...x de job maknenyer nak bankkrupp...
tapi boss ckp stil continiu....cuma paham2 je lah
gaji pon start sangkut...dah la aku nak kawin ni
huhuhu.duit lg..sib baik tengah2menaip yus dtg
bagi seratus..duit edit gambar pak ayob..internet
marketing pon aku join gak..cuma tunggu kad kredit je..
dan skang bereskan editing gambar kawin shida..
rm250...emmkene ikhtiar lg....

  • duit.. duit bukan segalanya..tapi ngn duitla kita beli segalanya...

6 Response to "compeni ku dah nazak"

  1. is-nanie says:

    Aku suke gambar tuh... time tgh hepi, smua orang ada..
    tp skrg smua dalam kenangan je laa.. hehehe..

    shamito says:

    emmm ...cuba kalau buang sorang2 dlm gambar tu...bape kerat je yg tinggal skng...memang kenangan

    ::sgt memberi kenangan....::

    shamito says:

    berat ati nak resign..tapi terpaksa buat keputusan ....

    Anonymous says:

    pehtu...memang takde harapan dah le aku nak dapat duit epf aku...warghhhhhhhhhhhh

    sandarkan pada kenangan.

    * epf? tidakkkkkkk!!!

Powered by Blogger